Κατηγορίες

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

New Entry !!!

Σας καλωσορίζω στο blog μου ! Είναι το On Your Face by efi ! Αν και βρίσκομαι κατά τη διαδικασία δημιουργίας του και δεν έχω κάνει ακόμα ούτε τα βασικά, δεν αντέχω να μην κάνω την πρώτη μου δημοσίευση. Έστω κι αν πρόκειται για ένα απλό, λιτό και απέριττο καλωσόρισμα.
   On Your Face ήταν η φράση που μου ήρθε στο μυαλό σε μια προσπάθειά μου να περιγράψω το μακιγιάζ. Το μακιγιάζ είναι η τέχνη μου και ήταν το πάθος μου άπο τότε που ήμουν 13 χρονών και έπιασα στα χέρια μου την πρώτη παλέτα σκιών, δώρο από τη Super Κατερίνα. Η συνέχεια ήταν κάπως έτσι... κλεινόμουν στο μπάνιο και δοκίμαζα διάφορες σκιές και χρώματα, άλλο μακιγιάζ έκανα στο ένα μάτι και άλλο στο άλλο και πειραματιζόμουν μέχρι που έμπαινα για ντουζ και τα ξέπλενα όλα.

Το blogging για μένα φαντάζει σα μια ιδανική ευκαιρία να συνδυάσω τις δύο σπουδές μου, τη δημοσιογραφία και το makeup. Στο μυαλό μου έχω διάφορες σκέψεις για το On Your Face by efi (στη διττή - ας το πούμε έτσι - υπόστασή του) ως blog και YouTube channel.

Καλωσορίσατε στον κόσμο μου! Εύχομαι να σας αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου